Inschrijving nieuwe patiënt
Onze praktijk is (beperkt) OPEN voor nieuwe inschrijvingen.
Kom ik in aanmerking?
– U woont in ons zorggebied;
– U heeft een Nederlandse Basisverzekering.
Als u niet zeker weet of u in aanmerking komt, kunt u uw postcode en zorgverzekeraar naar ons mailen. We maken geen uitzonderingen op bovenstaande vereisten.
Past deze praktijk bij mij?
Als een moderne digitale praktijk maken wij veel gebruik van diverse e-health oplossingen. Hiervoor gebruiken wij MijnGezondheid.net, een veilige online patiënten omgeving waar u uw eigen zorgzaken kunt regelen. Wij zijn telefonisch beperkt bereikbaar, online 24/7. Bent u iemand die graag zoveel mogelijk digitaal regelt, i.p.v. telefonisch in de wachtrij staat, dan zijn wij de ideale praktijk voor u. Meer informatie over onze werkwijze vindt u hier.
Overigens is MijnGezondheid.net per 1 juli 2020 verplicht voor onze patiënten, vanwege een nieuwe wet (Wabvpz) waardoor ieder recht heeft op inzage in zijn/haar dossier.
Hoe schrijf ik me in?
E-mail onderstaande documenten naar: info@010doc.nl
Onze verwerkingstijd is 1-4 werkdagen, pas daarna kunt u afspraken maken.
1) Inschrijfformulieren, volledig ingevuld en ondertekend;
2) Kopie of foto* van een geldig identiteitsbewijs (alleen voorkant);
3) Kopie of foto van uw (digitale) zorgpasje of -polis.
*Uw BSN, handtekening en pasfoto van uw identiteitsbewijs mag u afdekken met bijv. de KopieID app. Na het vastleggen van het documentnummer, verwijderen we het bestand. Waarom we een identiteitsbewijs vragen leest u hier.
>Inschrijfformulier
(Download eerst Adobe Reader gratis op pc, of Adobe Sign & Fill op mobiel/tablet. Open daarna de pdf file met Adobe. Printen en scannen is ook mogelijk.)
Registration new patients
Our practice is (limited) OPEN for new registrations.
Can I register here?
– You live in our care area;
– You have a Dutch “Basisverzekering” insurance.
If you are unsure if you are eligible to register, you can e-mail us your zipcode and insurance company. We do not make exceptions on the requirements above, please do not ask.
Note: This means that AON student insurance, Allianz Care, Cigna Global Health, Insure to Study, OOM SIN and EHIC are not accepted.
Does this practice suit me?
As a modern digital practice, we make use of several e-health solutions. We apply MijnGezondheid.net for this, a safe and online patient portal where you can arrange your own health matters. Availability by phone is limited, online we are available 24/7. If you are someone who prefers to arrange as much as possible digitally, instead of waiting on the phone, we are the ideal practice for you. Having an online medical file is mandatory by law. More information on how we work can be found here.
Note: Please acquire a 06-number if you don’t have one yet. We cannot call out to international numbers, and hospitals/specialists are known to reject referrals if the patient doesn’t have a Dutch number. You can buy a cheap pre-paid sim at any supermarket, just to receive calls.
How do I register?
E-mail the documents listed below to: info@010doc.nl
Our processing time is 1-4 business days, booking appointments is possible after registration is complete.
1) Registration forms, completed and signed;
2) A photo* of a valid identity document (passport, EU ID, EU driver’s license, Dutch residence card) with document number visible;
3) A photo of your (digital) insurance card/policy.
*You may cover your face, citizen service number and signature on your ID. After registering the document number, we shall delete the file. Why we are required to ask your ID can be read here.
>Registration form in English
(FIRST, download Adobe Reader for free on pc, or Adobe Sign & Fill on phone/tablet. Then open the pdf file with Adobe. Printing and scanning it is also possible.